FAQs

Veelgestelde vragen zoeken

  • Bestellen

    Vragen en antwoorden over bestellen op TafelenKeuken.
    • Wat zijn de verzendkosten?

      Bezorgkosten in Nederland: Bestellingen met een bestelwaarde van boven de € 40,- worden in Nederland gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de € 40,- brengen wij € 3,95 verzendkosten in rekening.
    • Bezorgen jullie ook in andere landen?

      Op dit moment is het alleen mogelijk om te bezorgen in Nederland en België.
    • Hoe werkt het bestelproces?

      Wanneer je een artikel gevonden hebt en je wilt deze bestellen, dan ga je als volgt te werk:

      1. Je klikt op “In winkelmandje. Vervolgens klik je op “Nu afrekenen” in de pop-up of op het symbool van winkelmandje en vervolgens op “Bekijk winkelmandje”.

      2. Je komt nu in de winkelwagen met een overzicht van de artikelen die je hebt uitgezocht. Hier kun je je bestelling controleren en krijg je de mogelijkheid om de aantallen te wijzigen en een kortingscode of giftcard in te leveren. Wil je je bestelling afronden, klik dan op “Ga door naar afrekenen”.

      3. Vervolgens kun je je gegevens invullen om de bestelling af te ronden. Verder winkelen? Klik dan linksonder op "Verder winkelen".

      4. Om de bestelling af te ronden kun je de volgende stappen volgen: Bij stap 1 vul je je gegevens in. Vul deze zo compleet mogelijk in om je bestelling zo spoedig mogelijk en probleemloos te laten verlopen. Indien gewenst kun je je bestelling ook op een DPD afhaalpunt laten bezorgen. Vervolgens kun je je bezorgmethode kiezen. De verzendkosten bedragen standaard € 3,95. Deze komen te vervallen bij een totaal bedrag van meer dan € 40,- na aftrek van kortingen. Vervolgens kies je de betaalwijze. Je kunt hier kiezen voor IDEAL, Visa/mastercard, paypal of achteraf betalen via Afterpay. Indien je kiest voor achteraf betalen, ontvang je van Afterpay per mail de factuur. De factuur dient binnen 14 dagen te worden voldaan. 

      Als je alle stappen hebt ingevuld, kun je je bestelling controleren en plaatsen. Vergeet niet om kennis te nemen van de algemene voorwaarden en het privacybeleid en deze te accepteren.

    • Kan ik zelf een serviesset samenstellen?

      Je kunt in onze webshop eenvoudig een set selecteren en deze uitbreiden met extra servies. Ook kun je zelf combinaties maken door de artikelen los te selecteren in de verschillende menu’s. Mocht je vragen hierover hebben tijdens het bestellen dan kun je op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur contact met ons opnemen. We helpen je graag verder.

    • Is www.tafelenkeuken.nl veilig?

      Het online bestellen van artikelen is gemakkelijk, snel en veilig. Je kunt veilig en betrouwbaar je aankopen doen via www.tafelenkeuken.nl. Tafelenkeuken.nl maakt gebruikt van een beveiligde website omgeving. De URL in de adresbalk ziet er als volgt uit: “https://www.tafelenkeuken.nl”. "https://" geeft aan dat het een beveiligde verbinding is. "http://" duidt op een normale verbinding.
    • Kan ik ook zakelijk bestellen?

      Bij Tafelenkeuken.nl kun je ook zakelijk bestellen. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen voor persoonlijk advies en een passende offerte.
    • Hoe lang zijn kortingscodes geldig?

      D.m.v. kortingcodes ontvang je extra korting bij een aankoop op Tafelenkeuken.nl. De kortingscode geeft je korting op bepaalde artikelen uit het assortiment uit onze shop, op je bestelling of gratis verzending. De kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere speciale acties, aanbiedingen en andere kortingen. De kortingscodes zijn 30 dagen geldig, tenzij anders is aangegeven. De kortingscodes zijn eenmalig te gebruiken en bij annulering van bestelling of retournering van de artikelen, wordt er geen nieuwe kortingscode gegeven. Kortingscodes kunnen niet worden  toegepast op reeds lopende bestellingen of achteraf worden verrekent.

    • Kan ik mijn bestelling ophalen?

      Wij zijn geen fysieke winkel, het is niet mogelijk bestellingen bij ons op te halen.
    • Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

      Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een orderbevestiging per mail van ons. Bewaar deze goed. Dit is je garantiebewijs. Zodra je pakket bij ons weggaat, ontvang je van ons een mail met de track & trace code waarmee u deze kunt volgen op de site van DPD. Tot slot ontvang je een mail met de track & trace link van DPD waarmee u de status van aflevering door DPD kunt volgen.
  • Betalen

    Vragen en antwoorden over betalen op TafelenKeuken.
  • Bezorgen

    Vragen en antwoorden over bezorgen op TafelenKeuken.
    • Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?

      Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, bezorgen wij je artikel(en) zo snel mogelijk. Wanneer je je bestelling op een werkdag voor 15.30 uur hebt geplaatst, is je bestelling meestal de volgende dag (dinsdag t/m zaterdag) in huis. Tijdens acties en feestdagen kan de levertijd langer zijn.
    • Wat zijn de bezorgkosten?

      Bezorgkosten in Nederland. Bestellingen met een bestelwaarde boven de € 40,-worden in Nederland gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de € 40,- brengen wij een klein deel van de verzendkosten in rekening, namelijk € 4,95 voor levering op een huisadres en 2,95 voor levering via een afhaalpunt.

      Bezorgkosten in België. Bestellingen met een bestelwaarde boven de € 80,-worden in België gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de € 80,- brengen wij een klein deel van de verzendkosten in rekening, namelijk € 6,95 voor levering op een huisadres en 3,95 voor levering via een afhaalpunt.

    • Bezorgen jullie ook in andere landen?

      Op dit moment is het alleen mogelijk om te bezorgen in Nederland en België.
    • Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

      Nee, dat kan niet. U kunt wel een afhaalpunt kiezen, waardoor u zelf kunt kiezen wanneer u het afhaalt.
    • Kan ik mijn bestelling ergens afhalen?

      U kunt kiezen voor levering via een afhaalpunt van DPD
    • Zijn alle artikelen op voorraad?

      De voorraad van de producten op Tafelenkeuken.nl staat bij het product vermeld. Indien de producten op voorraad zijn en je op werkdagen voor 15:30 uur besteld, dan is je pakket de meestal volgende werkdag (dinsdag t/m zaterdag) in huis.
    • Kunnen jullie ook leveren op een postbus of antwoordnummer?

      Wij leveren geen bestellingen op postbusadressen of antwoordnummers. Vermeld een huisadres als afleveradres.
  • Retourneren

    Vragen en antwoorden over retourneren op TafelenKeuken.
    • Wat is de retourtermijn/zichttermijn?

      Bij Tafelenkeuken.nl heb je de mogelijkheid om je bestelling te retourneren of te ruilen binnen 14 dagen. Wij raden je aan om bij de bezorging je bestelling goed te controleren. Mocht deze incompleet of beschadigd zijn, neem binnen 48 uur contact met ons op. Dan lossen we het op. Ook kun je hiervoor het volgende formulier gebruiken en aan ons terugsturen of mailen:
      Retourformulier.pdf

    • Wat moet ik doen als het artikel wat ik heb ontvangen incompleet, defect of beschadigd is?

      Artikelen die kapot of beschadigd zijn hoeft u niet direct terug te sturen. Wij vragen u om eerst een e-mail met foto van de beschadiging te sturen naar info@tafelenkeuken.nl. Als uw bestelling incompleet is dan kunt u ook een e-mail sturen naar info@tafelenkeuken.nl, wij zorgen dat het wordt opgelost.

    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Wil je een artikel terugsturen, vul dan het retourformulier in en stuur het pakket naar ons antwoordnummer (voor Nederlandse klanten) of stuur het op eigen kosten terug (voor Belgische klanten). In het geval van breuk of schade vragen wij u om eerst contact op te nemen. Artikelen die je wilt retourneren dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden te worden. Tevens moet het product ongeschonden zijn. Wij betalen het aankoopbedrag van de heenzending binnen enkele werkdagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen aan je terug. We behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd.

      HIeronder vind je het retourformulier: 
      Retourformulier Nederland.pdf
      Retourformulier Belgie.pdf

    • Heb ik recht op herroeping?

      Wil je je bestelling herroepen (alleen mogelijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst bestelling)? Vul dan het herroepingsformulier correct in en verstuur het ingevulde herroepingsformulier binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling naar info@tafelenkeuken.nl of per post naar: Platinastraat 100, 7554 NB Hengelo. U hebt dan nog 14 dagen om de producten retour te sturen. Wij storten het volledige orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de producten terug. Wij behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd.

      Vul onderstaand formulier in:
      Herroepingsformulier Nederland.pdf

      Herroepingsformulier België.pdf

    • Kan ik gratis retourneren?

      Wanneer een artikel toch niet aan je wensen voldoet, heb je het recht om het artikel binnen 14 dagen te retourneren. U heeft 14 dagen om de retour te melden en daarna nog 14 dagen om het retour te sturen. Het retourneren nemen wij in Nederland voor onze rekening en is voor jou dus kosteloos. In België moet het pakket wel op eigen kosten retour worden gestuurd. Wij behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd. Nadat wij de producten retour hebben ontvangen, storten wij het volledige orderbedrag incl. betaalde kosten voor de heenzending, binnen 14 dagen retour.

    • Kan ik mijn artikel ruilen?

      Het ruilen van een artikel via de webshop is niet mogelijk. U kunt het artikel retour sturen en het nieuwe artikel opnieuw bestellen.
  • Garantie en Klachten

    Vragen en antwoorden over garantie en klachten op TafelenKeuken.
    • Hoe lang heb ik garantie op mijn aankopen?

      Bij Tafelenkeuken.nl hanteren we de wettelijke garantietermijn op je servies.

    • Kan ik na de garantieperiode bij Tafelenkeuken.nl terecht?

      Ook na de garantieperiode zijn wij je graag van dienst wanneer je een probleem hebt met onze producten. In dat geval kun je contact opnemen met onze klantenservice.
    • Hoe kan ik een klacht melden?

      Bij Tafelenkeuken.nl willen wij je zo goed mogelijk van dienst zijn. Tijdens het bestel- en afleverproces, maar ook tijdens de levering van de producten.Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tafelenkeuken.nl of telefonisch via: +31 (0)74-2559099. Mocht je klacht product gerelateerd zijn, dan verzoeken wij je om het ordernummer en klantnummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
    • Wat moet ik doen als het artikel wat ik heb ontvangen incompleet, defect of beschadigd is?

      Artikelen die kapot of beschadigd zijn hoeft u niet direct terug te sturen. Wij vragen u om eerst een e-mail met foto van de beschadiging te sturen naar info@tafelenkeuken.nl. Als uw bestelling incompleet is dan kunt u ook een e-mail sturen naar info@tafelenkeuken.nl, wij zorgen dat het wordt opgelost.

  • Overige vragen

    Overige vragen en antwoorden op TafelenKeuken.