FAQs

Veelgestelde vragen zoeken

  • Garantie en Klachten

    Vragen en antwoorden over garantie en klachten op TafelenKeuken.
    • Hoe lang heb ik garantie op mijn aankopen?

      Bij Tafelenkeuken.nl hanteren we de wettelijke garantietermijn op je servies.

    • Kan ik na de garantieperiode bij Tafelenkeuken.nl terecht?

      Ook na de garantieperiode zijn wij je graag van dienst wanneer je een probleem hebt met onze producten. In dat geval kun je contact opnemen met onze klantenservice.
    • Hoe kan ik een klacht melden?

      Bij Tafelenkeuken.nl willen wij je zo goed mogelijk van dienst zijn. Tijdens het bestel- en afleverproces, maar ook tijdens de levering van de producten.Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tafelenkeuken.nl of telefonisch via: +31 (0)74-2559099. Mocht je klacht product gerelateerd zijn, dan verzoeken wij je om het ordernummer en klantnummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
    • Wat moet ik doen als het artikel wat ik heb ontvangen incompleet, defect of beschadigd is?

      Artikelen die kapot of beschadigd zijn hoeft u niet direct terug te sturen. Wij vragen u om eerst een e-mail met foto van de beschadiging te sturen naar info@tafelenkeuken.nl. Als uw bestelling incompleet is dan kunt u ook een e-mail sturen naar info@tafelenkeuken.nl, wij zorgen dat het wordt opgelost.