FAQs

Veelgestelde vragen zoeken

  • Bestellen

    Vragen en antwoorden over bestellen op TafelenKeuken.
    • Wat zijn de verzendkosten?

      Bezorgkosten in Nederland: Bestellingen met een bestelwaarde van boven de € 40,- worden in Nederland gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de € 40,- brengen wij € 3,95 verzendkosten in rekening.
    • Bezorgen jullie ook in andere landen?

      Op dit moment is het alleen mogelijk om te bezorgen in Nederland en België.
    • Hoe werkt het bestelproces?

      Wanneer je een artikel gevonden hebt en je wilt deze bestellen, dan ga je als volgt te werk:

      1. Je klikt op “In winkelmandje. Vervolgens klik je op “Nu afrekenen” in de pop-up of op het symbool van winkelmandje en vervolgens op “Bekijk winkelmandje”.

      2. Je komt nu in de winkelwagen met een overzicht van de artikelen die je hebt uitgezocht. Hier kun je je bestelling controleren en krijg je de mogelijkheid om de aantallen te wijzigen en een kortingscode of giftcard in te leveren. Wil je je bestelling afronden, klik dan op “Ga door naar afrekenen”.

      3. Vervolgens kun je je gegevens invullen om de bestelling af te ronden. Verder winkelen? Klik dan linksonder op "Verder winkelen".

      4. Om de bestelling af te ronden kun je de volgende stappen volgen: Bij stap 1 vul je je gegevens in. Vul deze zo compleet mogelijk in om je bestelling zo spoedig mogelijk en probleemloos te laten verlopen. Indien gewenst kun je je bestelling ook op een DPD afhaalpunt laten bezorgen. Vervolgens kun je je bezorgmethode kiezen. De verzendkosten bedragen standaard € 3,95. Deze komen te vervallen bij een totaal bedrag van meer dan € 40,- na aftrek van kortingen. Vervolgens kies je de betaalwijze. Je kunt hier kiezen voor IDEAL, Visa/mastercard, paypal of achteraf betalen via Afterpay. Indien je kiest voor achteraf betalen, ontvang je van Afterpay per mail de factuur. De factuur dient binnen 14 dagen te worden voldaan. 

      Als je alle stappen hebt ingevuld, kun je je bestelling controleren en plaatsen. Vergeet niet om kennis te nemen van de algemene voorwaarden en het privacybeleid en deze te accepteren.

    • Kan ik zelf een serviesset samenstellen?

      Je kunt in onze webshop eenvoudig een set selecteren en deze uitbreiden met extra servies. Ook kun je zelf combinaties maken door de artikelen los te selecteren in de verschillende menu’s. Mocht je vragen hierover hebben tijdens het bestellen dan kun je op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur contact met ons opnemen. We helpen je graag verder.

    • Is www.tafelenkeuken.nl veilig?

      Het online bestellen van artikelen is gemakkelijk, snel en veilig. Je kunt veilig en betrouwbaar je aankopen doen via www.tafelenkeuken.nl. Tafelenkeuken.nl maakt gebruikt van een beveiligde website omgeving. De URL in de adresbalk ziet er als volgt uit: “https://www.tafelenkeuken.nl”. "https://" geeft aan dat het een beveiligde verbinding is. "http://" duidt op een normale verbinding.
    • Kan ik ook zakelijk bestellen?

      Bij Tafelenkeuken.nl kun je ook zakelijk bestellen. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen voor persoonlijk advies en een passende offerte.
    • Hoe lang zijn kortingscodes geldig?

      D.m.v. kortingcodes ontvang je extra korting bij een aankoop op Tafelenkeuken.nl. De kortingscode geeft je korting op bepaalde artikelen uit het assortiment uit onze shop, op je bestelling of gratis verzending. De kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere speciale acties, aanbiedingen en andere kortingen. De kortingscodes zijn 30 dagen geldig, tenzij anders is aangegeven. De kortingscodes zijn eenmalig te gebruiken en bij annulering van bestelling of retournering van de artikelen, wordt er geen nieuwe kortingscode gegeven. Kortingscodes kunnen niet worden  toegepast op reeds lopende bestellingen of achteraf worden verrekent.

    • Kan ik mijn bestelling ophalen?

      Wij zijn geen fysieke winkel, het is niet mogelijk bestellingen bij ons op te halen.
    • Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

      Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een orderbevestiging per mail van ons. Bewaar deze goed. Dit is je garantiebewijs. Zodra je pakket bij ons weggaat, ontvang je van ons een mail met de track & trace code waarmee u deze kunt volgen op de site van DPD. Tot slot ontvang je een mail met de track & trace link van DPD waarmee u de status van aflevering door DPD kunt volgen.